SZOCIÁLIS ÉS GYERMEKVÉDELMI FŐIGAZGATÓSÁG – Intézménygazdálkodási Főosztály – Pest Vármegyei Gazdasági Osztály – pénzügyi referens / tárgyi eszköz nyilvántartó – Budapest
ÁLLÁSPÁLYÁZAT
SZOCIÁLIS ÉS GYERMEKVÉDELMI FŐIGAZGATÓSÁG
Intézménygazdálkodási Főosztály – Pest Vármegyei Gazdasági Osztály
pályázatot hirdet Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.) keretében
pénzügyi referens / tárgyi eszköz nyilvántartó – Budapest
Munkakör/feladatkör betöltésére.
Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): – a Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság Pest Vármegyei Kirendeltség illetékességébe tartozó intézmények tekintetében közreműködik a készlet analitikus nyilvántartásában,
– elvégzi a tárgyi eszközhöz kapcsolódó számlák rögzítését,
– szükség szerint részt vesz az egyéb számlák rögzítésében, utalás előtti felszerelésében, végzi a tárgyi eszköz analitikus nyilvántartását,
– folyamatosan aktualizálja a tárgyi eszköz, a készlet cikktörzs adattartalmát, közreműködik új cikkek kialakításában,
– részt vesz az intézményi és kirendeltségi leltározásban, selejtezésében, a havi zárás előtti egyeztetésekben és havi zárási feladatokban,
– közreműködik az éves számszaki beszámolási feladataiban, ill. a szöveges beszámolóhoz és a következő évi költségvetés tervezéséhez adatot szolgáltat.
Betöltendő állás szakmacsoportja: gazdasági
FEOR besorolás: 3910 Egyéb ügyintéző
Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád):
Gazdálkodás/logisztikai/pénzügyi
Betöltendő állás jogviszonya: Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.)
Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája: Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Budapest
A munkavégzés pontos helye: 1132 Budapest, Visegrádi u. 49.
Álláshirdető szervezet bemutatása: A Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság (székhelye: 1132 Budapest, Visegrádi utca 49.) a belügyminiszter irányítása alá tartozó, központi hivatalként működő központi költségvetési szerv. További információ: www.szgyf.gov.hu.
A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.): A pályázat a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény hatálya alá esik, a foglalkoztatás kormányzati szolgálati jogviszony keretei között történik. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Kőrösi-Várnagy Emese osztályvezető asszony nyújt a +36-30-184-4906-os telefonszámon.
Feltételek, Előnyök
Pályázati feltételek:
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
– Büntetlen előélet
– Cselekvőképesség
– Magyar állampolgárság
– Erkölcsi bizonyítvány
Elvárt végzettség/képesítés:
– 4. Érettségi, vagy középfokú szakképesítés vagy szakképesítés-ráépülés felső középfokú részszakképesítés vagy szakképesítés szakma – középfokú szakképzettség szakképesítés speciális készségfejlesztő szakiskolai szakképzettség , Egyéb végzettség, gazdálkodási ügyintéző (tárgyi eszköz gazdálkodó)
– 5. Felső középfokú szakképesítés emelt szintű szakképesítés, szakképesítés-ráépülés szakképesítés felsőfokú szakirányú szakképzettség technikusi szakképzettség , Egyéb végzettség, pénzügyi-számviteli szakképzettség
Egyéb pályázati feltétel meghatározása:
– Bruttó bérigény megjelölése a motivációs levélben
– A www.szgyf.gov.hu/cimke/allaspalyazat-nyilatkozat/ oldalán
– megtalálható „Nyilatkozat pályázattal összefüggő adatkezeléshez” nyomtatvány kitöltése
– és csatolása
– Megbízható, felhasználói szintű, aktív MS Office ismeretek
– Három hónapnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84. § szerinti, speciális erkölcsi bizonyítvány benyújtása legkésőbb az álláshely betöltéséig
Pályázat elbírálása során előnyt jelent:
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?: Igen
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?: Nem
Egyéb pályázati előnyök:
– felsőfokú végzettség
– államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítés
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:
– Önállóság (alap)
– Határozottság, magabiztosság (alap)
Hatékony munkavégzés (alap)
Együttműködés (alap)
Terhelhetőség (egyéb)
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:
– végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata
– motivációs levél
– fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23)Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján
A pályázat benyújtásának határideje: 2025.10.12. 23:59
Pályázat benyújtásának módja: A pályázatokat a humanpolitika@szgyf.gov.hu e-mail-címre kérjük megküldeni, az e-mail tárgyában feltüntetve: „pénzügyi referens / tárgyi eszköz nyilvántartó – SZGYF-IKT-1526-2/2025 – Pest Vármegyei Gazdasági Osztály”.
A pályázat elbírálásának módja: A kiválasztási eljárás folyamata két lépcsős. Az első lépcső: kiválasztás a pályázati anyagok alapján. Második lépcső: a pályázati anyagok alapján kiválasztott jelentkezőkkel személyes elbeszélgetés.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025.10.24. 00:00
A pályázati kiírás további közzétételének helye: www.szgyf.gov.hu –
www.kozszolgallas.ksz.gov.hu – www.profession.hu
Állás tervezett betöltésének időpontja: 2025.11.03.
Publikálás tervezett időpontja: 2025.09.14.
A pályázati kiírás közzétevője a Miniszterelnöki Kormányiroda (MK). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által az MK részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a hatályos jogszabály alapján a pályázatot kiíró szerv felel.