Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság – Intézménygazdálkodási Főosztály, Pest Vármegyei Gazdasági Osztály – pénzügyi referens / tárgyi eszköz nyilvántartó

ÁLLÁSPÁLYÁZAT

SZOCIÁLIS ÉS GYERMEKVÉDELMI FŐIGAZGATÓSÁG
pályázatot hirdet Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.) keretében

pénzügyi referens / tárgyi eszköz nyilvántartó (Intézménygazdálkodási Főosztály)

Munkakör/feladatkör betöltésére.

Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): A Szociális és Gyermekvédelmi
Főigazgatóság Pest Vármegyei Kirendeltség illetékességébe tartozó intézmények
tekintetében közreműködik a készlet analitikus nyilvántartásában, elvégzi a tárgyi
eszközhöz kapcsolódó számlák rögzítését, szükség szerint részt vesz az egyéb
számlák rögzítésében, utalás előtti felszerelésében, végzi a tárgyi eszköz analitikus
nyilvántartását, folyamatosan aktualizálja a tárgyi eszköz, a készlet cikktörzs
adattartalmát, közreműködik új cikkek kialakításában. Részt vesz az intézményi és
kirendeltségi leltározásban, selejtezésében, a havi zárás előtti egyeztetésekben és
havi zárási feladatokban. Közreműködik az éves számszaki beszámolási feladataiban,
ill. a szöveges beszámolóhoz és a következő évi költségvetés tervezéséhez adatot
szolgáltat.

Betöltendő állás szakmacsoportja: gazdasági

FEOR besorolás: 2910 Egyéb magasan képzett ügyintéző

Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád): Gazdálkodás/logisztikai/pénzügyi

Betöltendő állás jogviszonya: Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.)

Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája:
Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő

Munkavégzés helye: Budapest

A munkavégzés pontos helye: 1132 Budapest, Visegrádi u. 49.

Álláshirdető szervezet bemutatása: A Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság
(székhelye: 1132 Budapest, Visegrádi utca 49.) a belügyminiszter irányítása alá
tartozó, központi hivatalként működő központi költségvetési szerv. További
információ: www.szgyf.gov.hu.

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony
létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás,
szervezet honlap címe stb.):
A pályázat a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi
CXXV. törvény hatálya alá esik, a foglalkoztatás kormányzati szolgálati jogviszony
keretei között történik. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt
Horváth Nóra főosztályvezető asszony nyújt a +36 30 016-7649-es telefonszámon.

Feltételek, előnyök

Pályázati feltételek

Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:

Büntetlen előélet

Cselekvőképesség

Magyar állampolgárság

Erkölcsi bizonyítvány

Elvárt végzettség/képesítés:

6. Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA), Több
tudományterületet átfogó programok, a természettudományok, a matematika és a
statisztika főirány túlsúlyával, Szakirányú felsőfokú végzettség vagy felsőfokú
végzettség és szakirányú felsőfokú szakképesítés

Egyéb pályázati feltétel meghatározása:

Bruttó bérigény megjelölése a motivációs levélben

A www.szgyf.gov.hu Karrier oldalán megtalálható „Nyilatkozat pályázattal
összefüggő adatkezeléshez” nyomtatvány kitöltése és csatolása
Megbízható, felhasználói szintű, aktív MS Office ismeretek

Három hónapnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV.
törvény (Kit.) 84. § szerinti, speciális erkölcsi bizonyítvány benyújtása legkésőbb az
álláshely betöltéséig

Pályázat elbírálása során előnyt jelent

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?: Igen

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?: Nem

Egyéb pályázati előnyök:

gazdasági ismeretek

Poszeidon iktatórendszer ismerete

jó kommunikációs készség, határozott fellépés

precíz, pontos munkavégzés

A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:

Önállóság (alap)

Határozottság, magabiztosság (alap)

Hatékony munkavégzés (alap)

Együttműködés (alap)

Terhelhetőség (egyéb)

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata

motivációs levél

fényképes önéletrajz a 87/2019.(IV.23) Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján

A pályázat benyújtásának határideje: 2025.03.14.

Pályázat benyújtásának módja: A pályázatokat a humanpolitika@szgyf.gov.hu e-
mail címre kérjük megküldeni, az e-mail tárgyában feltüntetve: „pénzügyi referens /
tárgyi eszköz nyilvántartó – SZGYF-IKT-1526/2025 – Pest Vármegyei Gazdasági
Osztály”.

A pályázat elbírálásának módja: A kiválasztási eljárás folyamata két lépcsős. Az
első lépcső: kiválasztás a pályázati anyagok alapján. Második lépcső: a pályázati
anyagok alapján kiválasztott jelentkezőkkel személyes elbeszélgetés.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025.03.28.

A pályázati kiírás további közzétételének helye: kozszolgallas.ksz.gov.hu

Állás tervezett betöltésének időpontja: 2025.04.01.

Publikálás tervezett időpontja: 2025.02.24.


    A kitöltendő nyilatkozat: Letöltés


    A kitölthető nyilatkozat: Letöltés


    Kapcsolódó témák:

    Központi és Kirendeltségi Pályázat