SZOCIÁLIS ÉS GYERMEKVÉDELMI FŐIGAZGATÓSÁG Intézménygazdálkodási Főosztály – Pest Vármegye – számviteli referens – Budapest

ÁLLÁSPÁLYÁZAT

SZOCIÁLIS ÉS GYERMEKVÉDELMI FŐIGAZGATÓSÁG Intézménygazdálkodási Főosztály – Pest Vármegyei Gazdasági Osztály pályázatot hirdet Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.) keretében

számviteli referens – Budapest

Munkakör/feladatkör betöltésére.

Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): A Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság Pest Vármegyei Kirendeltség illetékességi körébe tartozó intézmények könyvelési feladatainak ellátása a kincstári számlákkal kapcsolatos gazdasági események napi szintű, könyvelése az EcoStat rendszerben,

az előirányzatok, előirányzat-módosítások, átcsoportosítások főkönyvi könyvelése, valamint a számviteli nyilvántartási és könyvvezetési feladatok

elvégzése,

elvégzi az analitikus nyilvántartások és a főkönyv rendszeres időközönként történő egyeztetését, az eltérések korrigálását az intézmények tekintetében,

elvégzi a havi, negyedéves és éves könyvviteli zárlati feladatokat,

illetve az éves beszámolót, a kapcsolódó alátámasztó leltárak elkészítését összefogja.

Betöltendő állás szakmacsoportja: gazdasági FEOR besorolás: 3910 Egyéb ügyintéző

Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád):

Gazdálkodás/lo gisztikai/pénzügyi

Betöltendő állás jogviszonya: Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.)

Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája: Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő

Munkavégzés helye: Budapest

A munkavégzés pontos helye: 1132 Budapest, Visegrádi utca 49.

Álláshirdető szervezet bemutatása: A Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság (székhelye: 1132 Budapest, Visegrádi utca 49.) a belügyminiszter irányítása alá tartozó, központi hivatalként működő központi költségvetési szerv. További információ: www.szgyf.gov.hu.

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.): A pályázat a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény hatálya alá esik, a foglalkoztatás kormányzati szolgálati jogviszony keretei között történik. A pályázati

kiírással kapcsolatosan további információt Horváth Nóra főosztályvezető asszony nyújt a +36 30 016-7649-es telefonszámon.

Feltételek, Előnyök Pályázati feltételek:

Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:

–    Büntetlen előélet

–    Cselekvőképesség

–    Magyar állampolgárság

–    Erkölcsi bizonyítvány

Elvárt végzettség/képesítés:

–    5. Felső középfokú szakképesítés emelt szintű szakképesítés, szakképesítés-ráépülés szakképesítés felsőfokú szakirányú szakképzettség technikusi szakképzettség , Könyvelés és adózás, mérlegképes könyvelői képesítés (vállalkozási/államháztartási)

–    4. Érettségi, vagy középfokú szakképesítés vagy szakképesítés-ráépülés felső középfokú részszakképesítés vagy szakképesítés szakma – középfokú szakképzettség szakképesítés speciális készségfejlesztő szakiskolai szakképzettség , Könyvelés és adózás, Érettségi vagy középfokú szakképesítés

Egyéb pályázati feltétel meghatározása:

–    Bruttó bérigény megjelölése a motivációs levélben

–    A www.szgyf.gov.hu/cimke/allaspalyazat-nyilatkozat/ oldalán megtalálható „Nyilatkozat pályázattal összefüggő adatkezeléshez” nyomtatvány kitöltése és csatolása

–    Felhasználói szintű MS Office ismeret

–    Három hónapnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84. § szerinti, speciális erkölcsi bizonyítvány benyújtása legkésőbb az álláshely betöltéséig

Pályázat elbírálása során előnyt jelent:

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?: Igen

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?: Nem

Egyéb pályázati előnyök:

–    Mérlegképes könyvelői végzettség esetén – államháztartási szak

–    Szakmai tapasztalat államháztartási területen

–    Eco-STAT integrált rendszer ismerete

–    Központi Költségvetés Végrehajtását Támogató Rendszer (KKVTR) rendszer ismerete

–    KGR K11 Adatszolgáltató Modul felhasználó szintű ismerete

–    Felsőfokú végzettség- Felsőoktatásban szerzett szakképesítés

A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:

–    Önállóság (alap)

–    Határozottság, magabiztosság (alap)

–    Hatékony munkavégzés (alap)

–    Együttműködés (alap)

–    Terhelhetőség (egyéb)

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

–    végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata

–    motivációs levél

–    fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23)Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján

A pályázat benyújtásának határideje: 2025.05.23. 23:59

Pályázat benyújtásának módja: A pályázatokat a humanpolitika@szgyf.gov.hu e-mail-címre kérjük megküldeni, az e-mail tárgyában feltüntetve: „számviteli referens – SZGYF-IKT-1756-1/2025 – Pest Vármegye”

A pályázat elbírálásának módja: A kiválasztási eljárás folyamata két lépcsős. Az első lépcső: kiválasztás a pályázati anyagok alapján. Második lépcső: a pályázati anyagok alapján kiválasztott jelentkezőkkel személyes elbeszélgetés.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025.06.04. 00:00

A pályázati kiírás további közzétételének helye:    www.szgyf.gov.hu. –

www.kozszolgallas.ksz.gov.huwww.profession.hu

Állás tervezett betöltésének időpontja: 2025.06.16.

Publikálás tervezett időpontja: 2025.04.27.

A pályázati kiírás közzétevője a Miniszterelnöki Kormányiroda (MK). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által az MK részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a hatályos jogszabály alapján a pályázatot kiíró szerv felel.


    A kitöltendő nyilatkozat: Letöltés


    A kitölthető nyilatkozat: Letöltés


    Kapcsolódó témák:

    Központi és Kirendeltségi Pályázat