Fenyőliget Integrált Szociális Intézmény Heves Vármegye intézményvezetői beosztás ellátása

A Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság
a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet
a Fenyőliget Integrált Szociális Intézmény Heves Vármegye
intézményvezető (magasabb vezető)
beosztás betöltésére

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:

A vezetői megbízás határozott időre, 5 évre szól

2024. szeptember 15. napjától 2029. szeptember 14. napjáig

A munkavégzés helye:

Heves Megye 3015 Csány, Csillag utca 27.

A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

A kinevezésben meghatározott munkaköri feladatok ellátása mellett az önállóan működő költségvetési szerv Alapító Okiratában, Szervezeti és Működési Szabályzatában és Szakmai Programjában jelölt tevékenységi körébe tartozó vezetői feladatok szakszerű ellátása, irányítása, ellenőrzése, továbbá az intézmény szakszerű, törvényes, költséghatékony működtetése, az intézmény szolgáltatásainak jogszabályi feltételek szerinti biztosítása. Az intézményvezető az intézmény egyszemélyi felelős vezetője. Feladata az intézmény zavartalan működésének, színvonalas szakmai munkájának szervezése, valamint munkáltatói jogkört gyakorol a foglalkoztatottak felett.

Jogállás, illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (a továbbiakban: Kjt.), valamint a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvénynek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII.26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: KR.), továbbá a vonatkozó egyéb jogszabályok rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • felsőfokú képesítés – a személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 1/2000. (I. 7.) SzCsM rendelet 3. számú melléklete szerinti intézményvezető munkakör betöltésére előírt szakképzettségek valamelyike,
  • vezetői tapasztalat -minimum 1- 3 év
  • a KR. 3. § (3) bekezdése alapján legalább öt év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a gyermekvédelem, a szociális ellátás, az egészségügyi ellátás, illetve a köznevelés vagy szakképzés területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat,
  • büntetlen előélet; figyelemmel a Kjt. 20. § (2) bekezdés (2c) pontjában foglaltakra,
  • nem áll a Kjt. 20. § (2) bekezdés d) pontja szerinti büntetőeljárás hatálya alatt,
  • magyar állampolgárság vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve bevándorolt vagy letelepedett személy,
  • cselekvőképesség

Elvárt kompetenciák:

  • Magas szintű problémamegoldó képesség;
  • Kiváló empátia;
  • Önálló munkavégzésre való képesség;
  • Jó kommunikációs képesség;

A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • fényképpel ellátott szakmai önéletrajz,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, valamint az előírt szakmai és vezetői gyakorlatot igazoló dokumentumok másolata,
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata; (A közalkalmazotti jogviszonyt létesíteni szándékozó személy hatósági bizonyítvánnyal igazolja, hogy büntetlen előéletű, továbbá, hogy nem áll a Kjt. 20. § (2) bekezdés d) pontja szerinti büntetőeljárás hatálya alatt, és vele szemben nem állnak fenn a (2d) és (2e) bekezdésben foglalt kizáró okok.)
  • az intézmény vezetésére vonatkozó program, szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzelésekkel,
  • nyilatkozat arról, hogy

o a pályázatot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik,

o hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez,

o a pályázat elnyerése esetén vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségének eleget tesz, o nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt,

o a Kjt. 41. § (1)- (2) bekezdéseiben szereplő feltételeknek megfelel figyelemmel szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló 1993. évi III. törvényben foglaltakra,

o a pályázat elnyerése esetén a Kjt. 20. § (2a) bekezdésében foglaltakat tudomásul veszi,

o amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a pályáztató a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse,

o

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2024. szeptember 15. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. augusztus 5.

A pályázatok benyújtásának módja:

Elektronikus úton a Heves Vármegyei Kirendeltség igazgatója Sinka Zsolt részére, a sinka.zsolt@szgyf.gov.hu email címen keresztül

Információ nyújtása:

A megpályáztatott beosztással kapcsolatosan Dr. Szucsik István ad tájékoztatást a +36-30-228­9284 telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

Elektronikus úton Sinka Zsolt igazgató részére, a sinka.zsolt@szgyf.gov.hu e-mail címen keresztül.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A kinevezési, megbízási jogkör gyakorlója által létrehozott legalább háromtagú, a betöltendő munkakör feladatait érintően szakértelemmel rendelkező bizottság általi személyes meghallgatásra, kizárólag azok kerülnek behívásra, akik a pályázat részeként megjelölt iratokat – pályázati határidőn belül – hiánytalanul benyújtják és meghallgatásukat a szakmai bíráló bizottság szükségesnek ítéli. A kinevezésről a bizottság javaslata alapján a Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság Főigazgatója dönt, fenntartva azt a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek minősítse.

A pályázat elbírálásának határideje: a benyújtási határidejét követő 60 napon belül

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: www.szgyf.gov.hu

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A KR. 1/A. § (13) bekezdése értelmében a pályázati eljárást a pályázat benyújtási határidejét követő hatvan napon belül le kell folytatni, eredményéről valamennyi pályázót írásban értesíteni kell.

A vezetői megbízás feltétele vagyonnyilatkozat tétele. A munkáltató 4 hónapos próbaidőt köt ki kivéve áthelyezés, illetve belső pályázó esetén.

A Kjt. 20/B. § (2) bekezdése alapján magasabb vezető beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető. A meghirdetett pozíció betöltésének feltétele a Kjt. 20/B. § (3) bekezdése alapján a munkáltatóval létesített határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony, a személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 1/2000. (I. 7.) SzCsM rendeletben meghatározott munkakörben.

Tájékoztatjuk, hogy részletes információt a munkáltatóval kapcsolatban a www.szgyf.gov.hu honlapon talál. Az intézmény közérdekű adatai a www.heves-fenyoliget.hu honlapon találhatók. Az intézmény a pályázat benyújtásához szükséges információk érdekében megtekinthető.


    A kitöltendő nyilatkozat: Letöltés


    A kitölthető nyilatkozat: Letöltés


    Kapcsolódó témák:

    Intézményi pályázatok