SZOCIÁLIS ÉS GYERMEKVÉDELMI FŐIGAZGATÓSÁG – Intézménygazdálkodási Főosztály – Pest Vármegyei Gazdasági Osztály – pénzügyi referens / tárgyi eszköz nyilvántartó – Budapest

ÁLLÁSPÁLYÁZAT

SZOCIÁLIS ÉS GYERMEKVÉDELMI FŐIGAZGATÓSÁG
Intézménygazdálkodási Főosztály – Pest Vármegyei Gazdasági Osztály
pályázatot hirdet Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.) keretében

pénzügyi referens / tárgyi eszköz nyilvántartó – Budapest

Munkakör/feladatkör betöltésére.

Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): – a Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság Pest Vármegyei Kirendeltség illetékességébe tartozó intézmények tekintetében közreműködik a készlet analitikus nyilvántartásában,

–    elvégzi a tárgyi eszközhöz kapcsolódó számlák rögzítését,

–    szükség szerint részt vesz az egyéb számlák rögzítésében, utalás előtti felszerelésében, végzi a tárgyi eszköz analitikus nyilvántartását,

–    folyamatosan aktualizálja a tárgyi eszköz, a készlet cikktörzs adattartalmát, közreműködik új cikkek kialakításában,

–    részt vesz az intézményi és kirendeltségi leltározásban, selejtezésében, a havi zárás előtti egyeztetésekben és havi zárási feladatokban,

–    közreműködik az éves számszaki beszámolási feladataiban, ill. a szöveges beszámolóhoz és a következő évi költségvetés tervezéséhez adatot szolgáltat.

Betöltendő állás szakmacsoportja: gazdasági

FEOR besorolás: 3910 Egyéb ügyintéző

Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád):

Gazdálkodás/logisztikai/pénzügyi

Betöltendő állás jogviszonya: Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.)

Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája: Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő

Munkavégzés helye: Budapest

A munkavégzés pontos helye: 1132 Budapest, Visegrádi u. 49.

Álláshirdető szervezet bemutatása: A Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság (székhelye: 1132 Budapest, Visegrádi utca 49.) a belügyminiszter irányítása alá tartozó, központi hivatalként működő központi költségvetési szerv. További információ: www.szgyf.gov.hu.

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.): A pályázat a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény hatálya alá esik, a foglalkoztatás kormányzati szolgálati jogviszony keretei között történik. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Kőrösi-Várnagy Emese osztályvezető asszony nyújt a +36-30-184-4906-os telefonszámon.

Feltételek, Előnyök

Pályázati feltételek:

Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:

–    Büntetlen előélet

–    Cselekvőképesség

–    Magyar állampolgárság

–    Erkölcsi bizonyítvány

Elvárt végzettség/képesítés:

–    4. Érettségi, vagy középfokú szakképesítés vagy szakképesítés-ráépülés felső középfokú részszakképesítés vagy szakképesítés szakma – középfokú szakképzettség szakképesítés speciális készségfejlesztő szakiskolai szakképzettség , Egyéb végzettség, gazdálkodási ügyintéző (tárgyi eszköz gazdálkodó)

–    5. Felső középfokú szakképesítés emelt szintű szakképesítés, szakképesítés-ráépülés szakképesítés felsőfokú szakirányú szakképzettség technikusi szakképzettség , Egyéb végzettség, pénzügyi-számviteli szakképzettség

Egyéb pályázati feltétel meghatározása:

–    Bruttó bérigény megjelölése a motivációs levélben

–    A www.szgyf.gov.hu/cimke/allaspalyazat-nyilatkozat/ oldalán

–    megtalálható „Nyilatkozat pályázattal összefüggő adatkezeléshez” nyomtatvány kitöltése

–    és csatolása

–    Megbízható, felhasználói szintű, aktív MS Office ismeretek

–    Három hónapnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84. § szerinti, speciális erkölcsi bizonyítvány benyújtása legkésőbb az álláshely betöltéséig

Pályázat elbírálása során előnyt jelent:

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?: Igen

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?: Nem

Egyéb pályázati előnyök:

–    felsőfokú végzettség

–    államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítés

A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:

–    Önállóság (alap)

–    Határozottság, magabiztosság (alap)

Hatékony munkavégzés (alap)
Együttműködés (alap)
Terhelhetőség (egyéb)

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

–    végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata

–    motivációs levél

–    fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23)Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján

A pályázat benyújtásának határideje: 2025.10.12. 23:59

Pályázat benyújtásának módja: A pályázatokat a humanpolitika@szgyf.gov.hu e-mail-címre kérjük megküldeni, az e-mail tárgyában feltüntetve: „pénzügyi referens / tárgyi eszköz nyilvántartó – SZGYF-IKT-1526-2/2025 – Pest Vármegyei Gazdasági Osztály”.

A pályázat elbírálásának módja: A kiválasztási eljárás folyamata két lépcsős. Az első lépcső: kiválasztás a pályázati anyagok alapján. Második lépcső: a pályázati anyagok alapján kiválasztott jelentkezőkkel személyes elbeszélgetés.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025.10.24. 00:00

A pályázati kiírás további közzétételének helye:    www.szgyf.gov.hu

www.kozszolgallas.ksz.gov.huwww.profession.hu

Állás tervezett betöltésének időpontja: 2025.11.03.

Publikálás tervezett időpontja: 2025.09.14.

A pályázati kiírás közzétevője a Miniszterelnöki Kormányiroda (MK). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által az MK részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a hatályos jogszabály alapján a pályázatot kiíró szerv felel.


    A kitöltendő nyilatkozat: Letöltés


    A kitölthető nyilatkozat: Letöltés


    Kapcsolódó témák:

    Központi és Kirendeltségi Pályázat