SZOCIÁLIS ÉS GYERMEKVÉDELMI FŐIGAZGATÓSÁG Intézménygazdálkodási Főosztály- Pest Vármegyei Gazdasági Osztály – költségvetési referens – Budapest

ÁLLÁSPÁLYÁZAT

SZOCIÁLIS ÉS GYERMEKVÉDELMI FŐIGAZGATÓSÁG Intézménygazdálkodási Főosztály- Pest Vármegyei Gazdasági Osztály pályázatot hirdet Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.) keretében

költségvetési referens – Budapest

Munkakör/feladatkör betöltésére.

Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): A Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság Pest Vármegyei Kirendeltség illetékességi körébe tartozó intézmények tekintetében részt vesz a költségvetési koncepció kialakításában, segíti a költségvetési előirányzatok kialakítását, szakmai segítséget nyújt és adatot szolgátlat az intézményi költségvetések elkészítéséhez, közreműködik a havi könyvviteli zárással kapcsolatos teendők előkészítésében, az előirányzat-gazdálkodással kapcsolatos feladatokban, közreműködik az eseti és rendszeres adatszolgáltatásokban, az időközi költségvetési jelentések, mérlegjelentések és a költségvetési beszámoló elkészítésében.

Az intézmény kötelezettségvállalásait ellenőrzést követően pénzügyi ellenjegyzésre előkészíti, azokat folyamatosan ellenőrzi, szükség szerint korrekciózza.

Betöltendő állás szakmacsoportja: gazdasági FEOR besorolás: 2910 Egyéb magasan képzett ügyintéző

Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád):

Gazdálkodás/lo gisztikai/pénzügyi

Betöltendő állás jogviszonya: Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.)

Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája: Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő

Munkavégzés helye: Budapest

A munkavégzés pontos helye: 1132 Budapest, Visegrádi utca 49.

Álláshirdető szervezet bemutatása: A Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság (székhelye: 1132 Budapest, Visegrádi utca 49.) a belügyminiszter irányítása alá tartozó, központi hivatalként működő központi költségvetési szerv. További információ: www.szgyf.gov.hu.

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.): A pályázat a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény hatálya alá esik, a foglalkoztatás kormányzati szolgálati jogviszony keretei között történik A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Horváth Nóra főosztályvezető asszony nyújt a +36 30 016-7649-es telefonszámon.

Feltételek, Előnyök Pályázati feltételek:

Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:

Büntetlen előélet Cselekvőképesség Magyar állampolgárság Vagyonnyilatkozattételi eljárás lefolytatása Erkölcsi bizonyítvány

Elvárt végzettség/képesítés:

–    6. Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA),

Több tudományterületet átfogó programok, a természettudományok, a matematika és a statisztika főirány túlsúlyával, Szakirányú felsőfokú végzettség vagy felsőfokú végzettség és szakirányú felsőfokú szakképesítés

Egyéb pályázati feltétel meghatározása:

–    Bruttó bérigény megjelölése a motivációs levélben

–    A www.szgyf.gov.hu/cimke/allaspalyazat-nyilatkozat/ oldalán megtalálható „Nyilatkozat pályázattal összefüggő adatkezeléshez” nyomtatvány kitöltése és csatolása

–    Felhasználói szintű MS Office ismeret

–    Három hónapnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84. § szerinti, speciális erkölcsi bizonyítvány benyújtása legkésőbb az álláshely betöltéséig

Pályázat elbírálása során előnyt jelent:

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?: Igen

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?: Nem

Egyéb pályázati előnyök:

–    Ecostat / EcoDigit integrált rendszer ismerete

–    Szakmai tapasztalat államháztartási területen

–    Mérlegképes könyvelői végzettség – államháztartási szak

–    Központi Költségvetés Végrehajtását Támogató Rendszer (KKVTR) rendszer ismerete

–    KGR K11 Adatszolgáltató Modul felhasználó szintű ismerete

A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:

–    Önállóság (alap)

–    Hatékony munkavégzés (alap)

–    Együttműködés (alap)

–    Terhelhetőség (egyéb)

– Elvégzett feladatok ellenőrzése, korrigálása, felelősségvállalás az elvégzett munka minőségéért (egyéb)

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

–    végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata

–    motivációs levél

–    fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23)Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján

A pályázat benyújtásának határideje: 2025.05.23. 23:59

Pályázat benyújtásának módja: A pályázatokat a humanpolitika@szgyf.gov.hu e-mail-címre kérjük megküldeni, az e-mail tárgyában feltüntetve: „költségvetési referens – SZGYF-IKT-3043/2025 – Pest Vármegyei Gazdasági Osztály”.

A pályázat elbírálásának módja: A kiválasztási eljárás folyamata két lépcsős. Az első lépcső: kiválasztás a pályázati anyagok alapján. Második lépcső: a pályázati anyagok alapján kiválasztott jelentkezőkkel személyes elbeszélgetés.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025.06.04. 00:00

A pályázati kiírás további közzétételének helye:    www.szgyf.gov.hu

www.kozszolgallas.ksz.gov.huwww.profession.hu

Állás tervezett betöltésének időpontja: 2025.06.16.

Publikálás tervezett időpontja: 2025.04.26.

A pályázati kiírás közzétevője a Miniszterelnöki Kormányiroda (MK). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által az MK részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a hatályos jogszabály alapján a pályázatot kiíró szerv felel.


    A kitöltendő nyilatkozat: Letöltés


    A kitölthető nyilatkozat: Letöltés


    Kapcsolódó témák:

    Központi és Kirendeltségi Pályázat