Kirendeltség |
---|
Vezető neve és elérhetőségei |
Feladata - illetékességi területén - a fenntartott intézmények szakmai irányítása. A kirendeltség élén álló igazgató feladatait az általános főigazgató-helyettes közvetlen irányítása és ellenőrzése mellett látja el. |
Megyei Koordinációs Osztály |
Vezető neve és elérhetőségei |
Fő feladatai: |
Szervezetirányítási Osztály |
Vezető neve és elérhetőségei |
Fő feladatai: 1. a fenntartott intézmények felett szakmai irányítást végez, 2. a fenntartott intézményeket érintő panaszügyeket, bejelentéseket kivizsgálja, 3. felülvizsgálja a fenntartott intézmények szervezeti és működési szabályzatát, szakmai programját és házirendjét, szakmai felülvizsgálatot követően gondoskodik azok jóváhagyásáról, 4. vizsgálja az intézmények által előkészített utasítások, szabályzatok jogszabályoknak és közjogi szervezetszabályozó eszközöknek való megfelelését, 5. előkészíti a fenntartott intézmények alapító okirata és annak módosítása, valamint megszüntető okirata tervezetét, szakmai felülvizsgálatra felterjeszti a központi szerv illetékes szervezeti egységéhez, 6. megállapítja a fenntartott intézmények intézményi térítési díját, 7. ellátja a fenntartott intézményeknél jelentkező rendkívüli eseményekkel kapcsolatos tájékoztatási kötelezettséget, 8. ellenőrzi a fenntartott intézmények adatvédelmi és közérdekű adatokkal kapcsolatos tevékenységét, 9. fenntartói ellenőrzéseket folytat le. A Szervezetirányítási Osztály szociális és gyermekvédelmi feladatai ellátásának meghatározása tekintetében a Pest Megyei Kirendeltség ügyrendjében foglaltak az irányadók. |
Fejlesztési és Működtetési Osztály |
Vezető neve és elérhetőségei |
Fő feladatai: 1. informatikai támogatást nyújt a kirendeltség és a fenntartott intézmények részére, 2. ellátja a vagyongazdálkodási és üzemeltetési feladatokat, 3. ellátja a kirendeltségi beszerzési és közbeszerzési feladatokat, 4. a fenntartott intézményekhez kapcsolódó pályázatokat előkészíti, 5. ellátja a kirendeltséget és a fenntartott intézményeket érintő projektek tervezésével, lebonyolításával (beleértve a pénzügyi lebonyolítást is), fenntartásával kapcsolatos feladatokat - ide nem értve a projektfeladatok végrehajtása során a Támogatóval való kapcsolattartást -, a projektekhez kapcsolódó feladatokat a Projektirányítási Főosztály és a feladatok által érintett szakmai főosztályok iránymutatásainak figyelembevételével végzi, 6. a pályázatokkal kapcsolatos adatokat, iratokat rendszeresen továbbítja a központi szerv felé, 7. a projekt megvalósítását igazoló dokumentumokat összegyűjti, projektdossziét vezet, és nyomonkövethetőségét, megőrzését biztosítja, 8. ellátja az épületüzemeltetési feladatokat, 9. gondoskodik a Főigazgatóság vagyonkezelésében álló ingatlanok hasznosításáról. |